Wednesday, January 7

Aerobata


Saya mulakan tahun 2015 dgn menambah sesi fitness saya di Magyc Fitness Studio. Saya join workout group yg baharu dibuka oleh rakan2 sepesen saya, yg suka workout. Pada saya, change is good. Tapi saya takkan tinggalkan kelas asal iaitu Rafflesia Studio saya sebab di situlah saya mulakan perjalanan aerobik saya. Saya suka kelas baharu ini, jumpa orang baharu, dapat kawan baharu, environment pun baharu. Cuma instructor jer lama sebab saya memang follow kelas dia.... namanya Ckgu Ekin. Dia antara instructor di Rafflesia juga.

Di Magyc, ia dinamakan Aerobata, aerobic + tabata. Tapi sebenarnya lebih kurang sama saja dengan aerobic. Tujuannya sama... bakar lemak dan berpeluh! 

Oklar... kita sambung lagi nanti.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...